Tema: Re: situacija
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-05-27 23:54:38
> Aha, o užsilenkus bobutei, 25-i liudytojai pareikš, jog elektra tikrai
> buvo tame bendrabučio bute ir keli iš jų matė, jog čia būtent tu ją
> atjungei.

Aha, bet dar bus 30 liudytojų, kurie pareikš, kad elektros nebuvo ir dar 5,
kurie pareikš, kad buvau visai kitur (tokio pat svorio argumentas).

> Tai, kad prie jos buvo pasijungta nelegaliai, tavęs ne kiek neišgelbės,
> nes ne tu įgaliotas šias problemas spręsti.

Kalbi kaip manai, kad teoriškai turėtų būt, ar kaip praktiškai būtų? Nes kad
tavo teiginiai turėtų kažką bendro su realybe, tai turėtų būt, kad
išsitrauki reples, tada 5 kartus pereini pirmyn atgal per bendriko koridorių
garsiai rėkdamas, kad dabar alkoholikui atjungsi elektrą, tada valandą
atjunginėji, per tą valandą atvažiuoja policija, sugauna įvykio vietoj, tu
dėl visko prisipažįsti ir t.t.

> Taip nutikus, alkoholikai atsakys tik už nelegalų prisijungimą prie
> elektros tinklų, o tu už savivaldžiavimą, privedusi prie netyčines
> žmogžudystės.

O tai kai šiaip dingsta elektra, tai kas tada atsako dėl netyčinės
žmogžudystės?