Tema: Re: situacija
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-29 16:26:34
On 2019-05-27 23:54, Ssang Yong wrote:

> Aha, bet dar bus 30 liudytojų, kurie pareikš, kad elektros nebuvo ir dar
> 5, kurie pareikš, kad buvau visai kitur (tokio pat svorio argumentas).

Aš tau pasakiau, kokie atrakcionai potencialiai gali laukti tokio
elektros išjunginėtojo. Mano reikalas perspėti, o toliau galvokite ir
darykite kaip išmanote.

> Kalbi kaip manai, kad teoriškai turėtų būt, ar kaip praktiškai būtų?

Teorija tuo ir įdomi, jog ji kartais sutampa su praktika. O kaip būtų
konkrečiu atveju aš ne Vanga kad čia spėliočiau. Visaip gali būti,
pradedant happy end'u ir baigiant peiliu tarp šonkaulių.

> kad tavo teiginiai turėtų kažką bendro su realybe, tai turėtų būt, kad
> išsitrauki reples, tada 5 kartus pereini pirmyn atgal per bendriko
> koridorių garsiai rėkdamas, kad dabar alkoholikui atjungsi elektrą, tada
> valandą atjunginėji, per tą valandą atvažiuoja policija, sugauna įvykio
> vietoj, tu dėl visko prisipažįsti ir t.t.

Apie ką mes šnekam? Apie veiksmų teisėtumą ar apie tai, koks yra šansas,
jog tave pagaus ar nepagaus? Aš paaiškinau kodėl tai neteisėta ir kodėl
tai blogas patarimas. Bet jei tavo teisinė sąmonė yra tų pačių
alkoholikų lygmenyje, ir tave pilnai tenkina, jog atlikdamas baudžiamą
veiką sugebėsi išvengti sankcijų, tada karpyk replėmis laidus, man tai
kas, tik nesiskųsk jei ir pats po to kaip nors nukentėsi.

> O tai kai šiaip dingsta elektra, tai kas tada atsako dėl netyčinės
> žmogžudystės?

Tikrai neskiri tyčinės asmenų veikos nuo techninių gedimų ar force
majeure? Raktinis žodis "tyčia", jei ką...