Tema: Re: situacija
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-05-27 23:16:52
> O sugebėsi dokumentais įrodyti, jog ji prijungta ne nuo ten, kur turėtų
> būti? Ir įgaliojimą tokias elektros problemas spręsti tame pastate irgi
> turėsi parodyti? Ne?

Jeigu elektros į tą butą teoriškai niekas netiekia, tai apie ką kalba?
Niekas negalėjo atjungt to ko nėra.

> Dabar įsivaizduok teorinę situaciją - tame bute be gyvenančių alkoholikų
> dar stovi lova ir joje guli kurio nors alkoholiko giminaitis, sunkus
> ligonis su prijungtais gyvybės palaikymo aparatais, o tu tik pyst ir
> išjungei elektrą, nes galvoji, jog ji "ne nuo ten pajungta".

Tai reik susitart apie ką kalba, ar iš tikro ne nuo ten pajungta, ar
kabutėse.

> Kaip toliau klostytųsi įvykiai pasakoti, ar pats sugalvosi? :)

99% kad niekas nežino kaip čia ta elektra galėjo dingt, kitas variantas irgi
daugmaž px.

> Tokia teorinė situacija yra labai menkai tikėtina, bet ji padeda suvokti,
> jog atjungimą nuo elektros turi vykdyti atitinkamos tarnybos, o ne tu
> pats, net jei ir esi "šventai" įsitikinęs, jog kažkas pajungta "ne nuo
> ten".

Tu kalbi apie teisinę teoriją, aš kalbu apie situaciją iš gyvenimiškos
pusės. Beje, teisine teorija visu 100% nesivadovauja ir teisėjai, apie
advokatus net nėr ką kalbėt.