Tema: Re: situacija
Autorius: For example John Smith
Data: 2019-05-28 14:08:47
Ot jaunimas, piršto pajudint bijo.
Motoroleris ne mano, alkoholikų vaikėzai panašiam name terorizavo. 1
buto gyventojai parašė pareiškimą, aš kaip liudininkas ėjau į policijos
apklausą. Buvo girtuokliai nubausti 300 litų, vaikėzai prilupti tų pačių
girtuoklių. Antra bauda būtų 600 litų.
Baigėsi viskas , sveikinosi iš tolo pamatę mane tie snargliai.
Čia ne vienintelė mano situacija su pareiškimais ir aš vaikštau be
peilio nugaroje.

Norit būt aukos- būkit!
P.S. rašyti pareiškimus reikia, skambučiai policijai netinka.