Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: Jūratė
Data: 2009-04-25 15:14:30
na moka moka ir čia... va mano draugas pvz. uždirbo ~40.000 kronų ir
mokėdavo mokesčių ~13.000. tikrai nėra mažai. ir beje va per radiją kalbėjo
vieną dieną, kad norvegai sutiktų mokėti daugiau mokesčių, jei žinotų,
kad tie pinigai bus panaudoti sveikatos apsaugai, švietimui ir pan.
o pateikiau Norvegijos pavyzdį dėl to, kad tikrai manau, kad vis tiek labai
geras dalykas
yra progresinai mokesčiai.
o dėl socialinių garantijų tai gal ir nieko čia.. na bet su jų sveikatos
sistema tai kažkoks
siaubas..