Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-17 15:33:09
Blynai, geras bičas. Kažkodėl spėju, kad žiauriai daug tikrai neuždirbi. Metinės pajamos ant popieraus <30k?

Taip, sutinku, visus NT savininkus reikia apmokestinti STAMBIAI, 10% rinkos vertės mokestį kasmet. Už bet kokį NT.
Ir išnaikinti SODRą, ir sugriauti visus namus ant kranto, L.P. sodybai irgi patikrinti dokus. :)))

Ir teismų sistemą išpurtyti, o ne ble "davai visi susirinkite, patupėkite valandą, o paskui pasakysim, kad prieš MĖNESĮ gavome vienos advokatės prašymą atidėti posėdį, nes ji negali dalyvauti".
vattaipvat