Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-22 13:16:45
"lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message news:gsk98n$31a$1@trimpas.omnitel.net...
> pala, tu sakei kad man latviu ekonomika o ne planas yra pavyzdys, dabar
> visgi pasirodo kad planas buvo pavyzdys? tu pats save supratai? As tai taves
> ne :)

Kaip maži vaikai... Ekonomikos be plano neįsivaizduoju. Ir beje, tu sakei, kad latviai gerai ekonomiką tvarkosi, paskui sakei, kad tau planas jų patiko. Nei tas, nei tas lauktų ir naudingų rezultatų neduoda...

> Beje gal pats gali pakomentuoti kas tame ju stebuklingame plane buvo gero?

Tuntas klaidų, bet vis vien veikia geriau, nei tavo minėtos priemonės Latvijoje.

> Mano galva tikrai galejo kelt PVM iki 20-21 % (nes 1% pakelimas duoda daug
> pinigu absoliutine israiska ir sis mokestis yra lengviausiai
> administruojamas) ir nebegt kaip i gaisra sugriaunant mokesciu sistema.

Taip, galėjo. Daug kas purkštautų, kad nuo 2000 Lt praranda 60 Lt/mėn., bet aš už.

> Kazkas blogai su tokiu plano variantu?

Aš ne ekonomistas, aš tik domiuosi nemažai ta tema. Todėl mano išvados ir manymas yra ginčytinas kaip ir daugelio čia rašančių, tiesiog aš nepasikliauju tuščiom emocijom, o ieškau pagrindimo.