Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-20 00:23:05
Siaip realybeje PVM'a is pradziu moka tik vartotojai, bet veliau
dalijasi. Kad pirkeju neprarastu, pardavejai sau pradeda pelnus karpyti.
PVZ: Kiek pabrango pienas pardauotuvese? Tikrai labai mazai, jei isvis.

Bet is kitos puses, monopilijos perkelia 100% PVM'o vartotojams.

Del to as sakau, kad kaip visada viskas labai priklauso nuo rinkos padeties.

Ir betkokiu atveju, cia jau ne o.law skyriuje turi buti, o o.economics.