Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-24 15:45:43
idomiausia, kad tas pasitikejimas valstybe griuna daugaiu maziau vienodai visur ir mes ne kazkokie issskirtiniai.
Pvz didziojoje britanijoje (kur kirkilas labai megsta duoti kaip pavyzdi) ju ivykdita mokesciu reforma (ten jie sumazino pvm imokas) nedave jokios teigiamos itakos ekonomikai, o biudzeto iplaukos smarkiai krito. Todel dabar toliau reformuoja ir uzdeda zenkliai didesnius mokescius (ar tik ne dvigubai) gaunantiems didesnes pajamas. Nenustebciau, kad greitai jau vel padidintu pvm tarifa.
Taip, kad nieko nera pastovaus ir niekada negali zinoti kaip bus po keliu metu. O tokios kirzes tik sumazina tikimybe atspeti. Neveltui zydeliai moko savo vaikus, kad niekuo negalima pasitiketi :)

T:)