Tema: Re: Teisinių patarimų dėl atleidimo už "narkotikus"
Autorius: Shadowed
Data: 2016-12-07 17:07:11
Manyciau, kad laikotarpi nustate darbdavys. O del antro punkto galima butu
rasyti rasta ir gal netgi butu kokiu pavyzdziu ar sablonu ? Beje, ar
prasitesia idarbinimo laikas issiuntus rasta dar 3 dienom ?

Kažko daug pasiekti nemanau, kad pavyks, man asmeniškai tai bus gera
praktika, o žmogui gal kokia kompensacija nubyrės. Šiaip ar taip kol dar
"dirba" bent jau vidutinė alga skaičiuojasi.

"Glebas"  parašė naujienų news:o29772$mon$1@trimpas.omnitel.net...

1. Kieno iniciatyva pagal darbo sutartį buvo nustatytas išbandymo
laikotarpis? Darbuotojo, ar darbdavio?
2. Atleidimas dėl nepatenkinamų rezultatų nėra toks, kad "ai, neatitiko,
atleidžiamas" - tam turi būti kažkokie įrodymai. Darbo ginčų komisija ar
teismas to tikrai paprašys iš darbdavio - ar buvo kažkokie protokolai,
kad neatliktas darbas, ar buvo kažkokie raštiški pranešimai,
pretenzijos, su kuriomis rašytinai buvo supažindintas darbuotojas?

Ir šiaip - ko norima pasiekti ir ką sutinkama vardan to paaukoti?