Tema: Re: LD kasko
Autorius: svyt
Data: 2016-04-01 15:21:57
Visuose draudimuose tas pats, geriausia nesidraust nieko kas
 neprivaloma. Kad ir  butui, apliejo. Jei nesidraudes pats
 iskaiciuoji (nu anstoliu pagalba) is prasikaltusio kaimyno, jei
 apsidraudes, draudimas sumoka ir tada pats imasi issieskojimo.
 Jei kazka pridirbi, draudimas sumoka, bet draudimas pabrangsta
 labai smarkiai ir nebutinai tai paciai draudimo rusiai.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/