Tema: Re: LD kasko
Autorius: <pauliuszil@hotmail.com>
Data: 2016-03-29 10:47:56
Del stiklo keitimo po akmenuku suskaldymo LD imoka neturi dideti kitais
metais. Nepasakai kazko arba siaip imoka su imones politika padidejo...

"AurimasBar"  wrote in message news:ndd21t$e9o$1@trimpas.omnitel.net...

mano atveju nusidėvejimą skaičiavo tik orginaliam stiklui, kitokiam be
išskaitos.. p.s norėjau būt solidarus, pagailėt draudimo pinigu :) stiklą
remontavau už 50e, draudimo įmoka kitiem metam padidėgo 200e tai nx ta LD...

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

"Azalijaus tevas"  wrote in message news:nd98m1$lki$1@trimpas.omnitel.net...

>Paskaičiavo 800EUR sumą. Paskaičiavo 25% nusidėvėjimą. Nors draudimo
>sąlygos:

Salygos taip neformuluojamos.

>Ar čia įprasta praktiką? Ar CARGLASS suklydo?

Ar klausta pas LD?

>Ar kam pavyko pasiekti, kad pakeistu stiklą nemokamai?

Taip.