Tema: Re: Re:Spamintojai
Autorius: svyt
Data: 2016-03-22 12:59:36
Girdejau tokia nuomone, tai duomenis kiek diferencijuoju, pvz
 piratiniu programu i google nededu del visa ko. O taip as
 nemanau, kad kam idomus, politinej ar nusikalstamoje veikloje
 nedalyvauju, tegu knisasi
ir gaista laika ir aukoja lesas vejui.
 Jei ir dalyvauciau puikiai zinau, kad internete (telefonijoj)
 privatumo nera ir negali buti. Tik toks ispudis sudaroma kai del
 smulkmenu tokia info neviesinama, kad narkasiai nezinotu kaip
 ikliuvo. Panoretu cia greit visus "labas mama" isgaudytu, bet
 poto policijai tektu daug sunkiau dirbt. Dabar biski kantrybes,
 pagavus pacuka jam paaiskint ne kad pokalbi pasiklauso o kad ji
 draugelis idave, anas is pykcio- a jei jis mane tai ir as jiems
 ir turi tardytojas 2 sekmingas bylas vietoj vienos, jei eitu
 karstom pedom.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----