Tema: Re:Spamintojai
Autorius: svyt
Data: 2016-03-19 13:54:09
Mano pastas mail.ru, jau labai daug metu, labai neblogai su
 tokiais susitvarko. Kai skundu is kitu vartotoju nemazai, pats
 meta siuksliu dezen siunteja. Ir kaip senam vartotojuo debeseli
 100gb dave neprasius. Nu dar google naudojuos, kaip atsarginiu
 pastu, bet to adreso neviesinu tai pasaliniu laisku negaunu. Ne
 pasaliniu irgi :)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----