Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktamgydymui?
Autorius: svyt
Data: 2016-02-15 19:51:22
Stato domkratukus pries protezus, paskui kas kelis men patempia ir
 sustoja dantys kaip reikia. As kol kas manau geriau toliau
 laikysiuos pedantisko lankymosi pas patikrinta stomatologe, nei
 pasidesiu su protezais. Jau 10 metu sistema pasiteisina, vien
 smulkme.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----