Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktamgydymui?
Autorius: Fred
Data: 2016-02-11 22:01:53
2/11/2016 22:38, Gintas rašė:
> gi sakiau: kai moki is savo kisenes, visa siela jauti kaina, todel pirkdamas paslauga, reikalauji ir garantiju. Kai uz tave "kazkas" sumoka, dziaugiesi, bile sumoka, tad kur jau cia beprasysi tu garantiju. Ala -dovanotam arkliui i dantis neziurima :)

Šitas aišku, bet toks žmogaus požiūris nekeičia situacijos ta prasme,
kad kai kurios gydytojų atliekamos procedūros (tuo pačiu ir stomatologų)
yra ganėtinai rizikingos ir sunkiai prognozuojamos, ir kad daliai
pacientų bus neišvengiamos komplikacijos.
Aš mąstau, galbūt šiuo atveju būtų protinga siūlyti du gydymo variantus:
garantinį, kuris tiek ir tiek procentų brangesnis, ir kada viską
perdarai arba grąžini pinigus, jei nesėkmė, ir negarantinį, kuomet jei
įvyksta medicininę komplikacija (netechninė - ne plomba iškrito, ne
vainikėlis lūžo ar panašiai), tokia, kaip skausmas, kraujavimas,
ištinimas ir panašiai, pacientas gydomas toliau už savo pinigus, nes tos
komplikacijos iš anksto buvo pacientui numatytos kaip neįmanomos
suprognozuoti. Arba keli kainas ir visus gydai su garantija be jokių
gilinimusi, o jei klausia, kodėl taip brangu, tada ir aiškini. Aišku,
kai kurie pacientai stebėsis, nes jiems atrodo, kad šitas ir taip jiems
privalo būti nemokamai daroma ...