Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktam gydymui?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-02-12 15:34:59
    Aš niekada nedariau savireklamos, nes nesivaikiau pinigu. Man svarbu
teisybe. Tie, kas mano, kad tai imanoma, gali eiti pas gydytojus, kurie
teigia, kad viska tai padaro ir kurie teigia, kad problemos su ju gydytu
dantimi po keliu metu atsitinka ne del ju darbo neidealumo, o del paciento
organizmo ypatybiu. Iš dalies teisinga, cia kaip gincytis ar stikline pusiau
tušcia ar pusiau pilna. Galima sakyti, kad tai paciento ypatumas -
sudetingas dantis, kurio išvalyti neimanoma, galima teigti, kad gydytojas
kaltas, kad neišvale tu vietu, kuriu neimanoma pasiekti ...