Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktamgydymui?
Autorius: svyt
Data: 2016-02-13 10:48:33
Visiskai neteisingas mastymas, gaila, kad marketingo pagrindu
 gydytojams nedesto.
pvz pazystu viena gera gydytoja kuri issikele is centro, ir pigiau
 eme dirbti ir kokybe liko ta pati, o anksciau reikdavo pries
 menesi uzsirasyt dabar faktiskai iskarto priima. Tipo kokybe
 pagal tave pas ja suprastejo? O gal zmonem sunku per pietu
 pertrauka nuvaziuot i priemiesti? Pacientu daug ne del zemos
 kainos, kuri tokioj stomatologijoj abstrakti, o del patogumo,
 yprocio, ivaizdzio.
Jei pas tave daug pacientu ju ir bus net padvigubinus kainas, jei
 ju nera, piginkis iki nulio, vargiai pacientu padauges. Pavaryk
 reklama (parasyk kelis straipsnius i delfi) ir pacientu
 padvigubes.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----