Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktamgydymui?
Autorius: Fred
Data: 2016-02-11 21:55:15
2/11/2016 21:26, Simas rašė:
> Nu tai nes ne stomatologines paslaugos salyginai nemokamos, tai kam dar ta garantija?
>

> "Fred"  wrote in message news:n9iitt$8fs$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Vėl šiek tiek norėčiau pafilosofuoti. Man įdomu, kodėl taip susiklostė,
> kad iš mūsų, stomatologų, ko gero vienintelių iš gydytojų, reikalauja
> garantijos mūsų atliktam darbui? Aš suprantu garantiją dirbiniui,
> sakykime, vainikėliui, plombai, plokštelei, kad ji neskils, neluš,
> neiškris ir panašiai, bet kaip galima duoti garantiją ne techniniams
> aspektams, o medicininiams - kad neskaudės, netins, nepūliuos ir dar
> [...]
O už mokamas sveikatos paslaugas irgi prašote garantijų? Neveikiančius
vaistus grąžinate į vaistinę, antrąkart per trumpą laiką pasigavus
infekciją reikalaujat garantinės apžiūros, diagnostikos, vaistų ir
gydymo dykai?
Ar tikrai teisinga yra gydymą priskirti paslaugų sferai ir taikyti tuos
pačius kriterijus, kaip ir kitoms paslaugoms?
Iš vienos pusės aš suprantu šių paslaugų vartotoją - nepagydei (ne
veltui turbūt daugumas dantis ne gydo, o taisosi, kad atrodytų, jog
tikrai perkama paprasta su sveikata nesusijusi paslauga) danties -
neturi teisės imti pinigų (nepataisei telefono/kompo - negauni pinigų).
Iš kitos pusės, "taisant" bet ką kitą yra daug didesnis prognozuojamumas
ir taisymo sėkmės procentas, nei "taisant" žmogaus kūną, kai kai kurios
procedūros turi žema sėkmės procentą, tačiau nėra kitos išeities, kaip
rizikuoti ir daryti tai, nes pakeisti to organo ar audinio nėra
galimybių, kaip kad nupirkti naują daiktą.