Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktam gydymui?
Autorius: Simas
Data: 2016-02-11 22:17:49
"Fred"  wrote in message news:n9iov3$aj6$1@trimpas.omnitel.net...
> Neveikiančius vaistus grąžinate į vaistinę

Vaistine parduoda tam tikro gamintojo vaistus, o ne isgydymo paslauga. Jeigu vaistas butu padirbtas, nemanau, kad kiltu dideliu problemu atsiimant pinigus.

> antrąkart per trumpą laiką pasigavus infekciją reikalaujat garantinės apžiūros, diagnostikos, vaistų ir
> gydymo dykai?

Kadangi apziura ir patarimas isigyti vaistu ir pirma karta dykai, tai kodel ne.

> [...]
> veltui turbūt daugumas dantis ne gydo, o taisosi, kad atrodytų, jog
> tikrai perkama paprasta su sveikata nesusijusi paslauga) danties -
> neturi teisės imti pinigų (nepataisei telefono/kompo - negauni pinigų).
> Iš kitos pusės, "taisant" bet ką kitą yra daug didesnis prognozuojamumas
> ir taisymo sėkmės procentas, nei "taisant" žmogaus kūną, kai kai kurios
> procedūros turi žema sėkmės procentą, tačiau nėra kitos išeities, kaip
> rizikuoti ir daryti tai, nes pakeisti to organo ar audinio nėra
> galimybių, kaip kad nupirkti naują daiktą.

O problema kur? Jei neapsimoka dirbt uz pigiai, galima dirbt uz brangiai.