Tema: Re: Noriu interneto
Autorius: Vytautas
Data: 2012-11-28 04:10:03
na mano atveju tele2 geriausia (planas kazkoks su 18 mokesciu ir neribotu
internetu) modemas huawei 367, routeris asus rt-n16. greitis 6-11 mbps. tik
akd paskutiiu metu nuo didesnio nuolatinio srauto (pvz skype video call)
pradeda modemas pakibti - interneto nera, nors pats modemas rodo kad viskas
ok (vos pradejus naudoti sia kombinacija pora savaiiu jokiu problemu nebuvo)
tad dabar pabandysiu kazkoki teltonikos routeri tai ziuresiu kas gausis.
Tiesa isrine antena is lemonos bandriau - nauda = 0. teko grazinti