Tema: Re: Noriu interneto
Autorius: Gediminas
Data: 2012-06-07 10:49:32
Teisybe, jei namas murinis-betoninis, kel antena lauk. Buna antenu su
ilgu kabeliu. Dar pasiklausk provaiderio kur bokstas stovi su kuriuo
snekiesi. Toj namo pusej ir kelk antena. Jei routeri lauke statyti,
reikia ji nuo lietaus saugoti, vejo, vaiku. Arba vandal-water proof
imti. Kam visa tai?

Jei tas nepadeda imi kryptine antena, suki i boksta. Pas mane kryptine
antena wi-maxo 30 km per laukus i boksta valina. Lietus ar vejas
neidomus. Medziu sakos tik trukdo, bet kadangi tai mano teritorijoj -
nesunku nupjauti.