Tema: Re: Noriu interneto
Autorius: YZF
Data: 2012-06-09 09:39:18
Ir tavo sita graudinanti istorija reiskia kad visur kitur irgi bus 'kazkokie
medziai' ir 'kazkokios blogos irangos'?

Kur tavo logika? Jeigu pas tave yra kazkokios problemos, susijusios tik
sutavimi, prie ko cia kiti?

Erdves naudoja tiesiogini matomuma, kas nera taip gerai kaip kabelis. Bet
jeigu kabelio nera, tada tai gali buti sprendimas. Ir jeigu salygos geros,
sprendimas gali buti padorus.