Tema: Re: Noriu interneto
Autorius: YZF
Data: 2012-06-09 19:45:43
Jeigu ijungtum smegenis tai suprastum kad is keliolikos ar keliasdesimt
tukstanciu klientu, 3 zmoniu info yra nereiksminga.

As zinau minimum dvi vietas kur erdviu internetas sukasi 24/7, 365 ir nera
JOKIU problemu. Taip kad isijunk smegenis dar karta, nes tavo info yra
nereiksminga.

Gali nueiti i skundai.lt and ko. ir paskaityk apie Teo. Rasi tukstancius
nusiskundimu. Bet siai dienai jie yra LT geriausi.