Tema: Re: Noriu interneto
Autorius: monaxas
Data: 2012-06-09 15:06:07
Atleiskite gerbiamas oponente, bet jūs - glušas:
prelegentas jau turi patirties su LRTC, kuris niekaip nesugeba įvertinti
techninių galimybių. Kad LRTC paslauga neturi kokybiško palaikymo teigiu aš,
ir ponas Shadow, o jūs, gerbiamas oponente, niekaip nesugebate pripažinti,
kad jūsų teiginys "kokybe+-ok" yra nepagrįsta.

"YZF"  parašė naujienų news:jqv7e3$h1p$1@trimpas.omnitel.net...

Ka tavo atveju tau reikia daryti - man visai dzin. Tema apie tai kokie gali
buti interneto tiekejai temos autoriui. Ir neabejoju kad yra n+1 variantu
kai erdveiu tas internetas veikia puikiai ir jokiu parkiu.