Tema: Re: Noriu interneto
Autorius: E=mc^2
Data: 2012-06-07 11:56:25
Na tas pats. Siaip kaip minejau jau uzklausta. Pries 3 menesiu. 2 kartus man
skambino dvi skirtingos mergaites tairavosi kas ir kaip. Sake atsius specus
ivertinti situacija. Skambinausi ir ash. sake ups dar neishsiuntem. Dabar
jau 3 menesiai nuo pirmo skambucio. Vis dar vertina tech galimybes.
Jei jau taip elgiasi su potencialiais klientais, tai kas bus jei pas mane
neveiks interas? puse metu lauksiu speco?

"YZF"  wrote in message news:jqpplo$a6t$1@trimpas.omnitel.net...

Telefono?

keista kad siais laikais aplink vilniu nera galimybes telefonui.

O Erdves internetas (ne mezonas) kaip? Tas kur stato tiesiogines-kryptines
antenas. Uzklausk ju, pas juos bokstai aplink visa vilniu sustatyti.