Tema: Re: Ar galima optinį kabeli sudurt ir nuvest į kitą vietą?
Autorius: Ramaas
Data: 2012-07-18 19:43:26
Labai gerai UTP daba kur rašau viskas per UTP pajungta.
Tik kaip sakoma kuo gyliau i mišką tuo daugiau medžiu .

R.

"YZF"  parašė naujienų news:ju6ji3$v9v$1@trimpas.omnitel.net...

O kuom tau blogai UTP?

"Ramaas"  wrote in message news:ju5n1i$3bl$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai kitos firmos išskirus teo per optika neveda, o teo manęs nedžiugina
savo pasiūlymais. Kaip vienas rašė jie rūsy palieka optika o i butą  UTP

R.

"YZF"  parašė naujienų news:ju4it5$cps$1@trimpas.omnitel.net...

Albinai,

Eilinis normalus LAN kabelis varo iki 1Gbps, tai ko tu myzi del tos optikos
iki kompo kortos? Ateina optika i kambari, poto keitiklis, ir poto LAN
kabeliukas kur nori ir siurbi viska ant simto.

"Ramaas"  wrote in message news:jt3ujo$es8$1@trimpas.omnitel.net...

Nu blet ar tu aklas ką aš rašau  !!
Aš aiškiai parašiau TOKIU GREIČIU TEO WiFi NEBUS!!
jai jungies iš teo turi imt iš teo marsrutkę o ten WiFi 30mb/s tik bus.
http://internetas.zebra.lt/node/83
prijungus kompiuterį per belaidį WLAN 802.11n standarto prievadą – apie 30
Mb/s
visuose tas pats nurodyta

Nebent paskui savo pasijungt bet bus problemų nes bet koks jaučiu
pajungt netinka.
p.s. aš ne tik internetą iš teo imčiau bet ir skaitmenine jų televizija
kuriai
nereik jokiu atkodavimo korteliu.

R.

"aviliux"  parašė naujienų news:jt3lkr$2jd$1@trimpas.omnitel.net...

"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message
> Jų puslapyje, o kad jie duoda tiek įsitikinau pas žmogų pažiūrėjęs.
> Sparta Lietuvoje ir užsienyje  iki 100 MB/s
> ir ne iki o tikrai 100 stovi . Pas ji internetu ir skaitmeninė TV ateina
> gal dėl to pastovus toks greitis.
> o wifi jų parduodamuose maršrutkėse parašyta belaidis 33mb/s
> visuose modeliuose tiek tik išneša.

blet.
tau gi parase "statyk WiFi N 300Mbps" !  Jei kompe tinkleske irgi N - tai
gal visus 100mbps ir perduos!
Ir NE B o b !!

efka - tu teisus del P.P.S. ...