Tema: Re: Ar galima optinį kabeli sudurt ir nuvest į kitą vietą?
Autorius: Nerijus
Data: 2012-07-05 12:11:14
On 2012-07-03 14:59, Ramaas wrote:
> Labas,
> Taip gavos , kad buvusiam šeimininkui patiko atsivest optika i viena
> kambarį,
> o man ten nepatinka ir norėčiau persivest į kitą kambarį.
> Ar eina sujungt optika ir nuvest i kitą kambarį? ir ar sudėtinga sujungt
> optiką?
> man tik tereiktu išpjaut kelią optikai sienoje ir grindyse o meistras
> tik optika
> prakištu.  Ir kiek 1m optikos kainuoja daba nuvedimui?
> Pataisykit jai klystu.
>
> Dėkui
>

> R.

	Siaip tai paparstai niekas "optikos" po kambarius nevedzioja. Koks tau
skirtumas ar "po plintusu" kishti optika, ar UTP? Vistiek reiks kazkaip
kabeli pravesti i ta kita kambari. Todel kambariuose dek visur vari ir
nesuk smegenu. Nebent neturi kur pinigo kishti ir nori priesh darugus
pasigirti "vat pas mane iki pat kompo OPTIKA pareina". Tada virink.

	N. M.

	P. S. Dazniausiai prireikia tinklo ne vienoje vietoje, tai ka tada su
ta optika darysi?