Tema: Re: Ar galima optinį kabeli sudurt ir nuvest į kitą vietą?
Autorius: locked
Data: 2012-07-05 18:20:29
gal tik switchas gigabitinis? siaip teoriskai tai imanoma kad viduje yra
kazkas itin sudino, pvz wlan adapteris ant tiek gausiai softwarinis iki
zemiausio lygio, ir yra ant tiek rajus cpu prasme, kad nebegaudamas
pakankamai proco demesio (kai anas tuo metu dar ir routina) jau niekaip
nebeisipaiso i butinus taimingus formuojant N standarto paketus..

sitas berods palaiko dd-wrt, o ten jau butu galima paziureti kas su procu
dedasi.

arba telekomas daro kokio TV traffico shapinga kaip ant DSL ir del kazkokiu
ypatumu be pasaliniu pozymiu neiseina sukonfigint