Tema: Re: Ar galima optinį kabeli sudurt ir nuvest į kitą vietą?
Autorius: efka
Data: 2012-07-03 16:30:06
2012.07.03 16:01, Ramaas rašė:
> O blin tai optika virinasi? aš maniau kokia mini dėžute vienas galas
> įeis o iš kitos jau išeis ir ten kur reikia nuvestas.
> Optikos kabeliu užsiima patys interneto tiekėjai kad ir ta Rygveda
> ar teo  nes vienas iš jų bus tiekėjas interneto per optika.

Rygveda tau duos i buta sena gera UTP. Nereiks jokiu keitikliu pas save
statyti. Optinis swicas rusy- is jo jau LANas..

Zebrai- duos optika (gal) ir keitikli jai i UTP.
Jie ir optika tau gali sudurti uzspaudimo budu.

P.S. -traukinesi tu ta DVBC kortele tiek kiek laikys ne kortele o Conax
modulio kontaktai.. Tada pirksi kita moduli/settopboxa ir taip "sutaupysi"

P.P.S. eilini syki tu kazka kliedi- paskaitau tavo klausimus/mintis-
kraupstu nuo siandieninio jaunimo.....