Tema: Re: Ar galima optinį kabeli sudurt ir nuvest į kitą vietą?
Autorius: S54
Data: 2012-07-05 14:31:18
o tai ne px kuriam taske optika pereina I vari ? Rusy, prieskambary ar prie
kompo ?
Tipo geriau del to kad optinis kabelis plonesnis 2 milimetrais ? Bet tai
zinok optinio pagal slenksti kampais neuzlankstysi.

"Ramaas"  wrote in message news:jsvbi3$js9$1@trimpas.omnitel.net...

Matai prieš tai gyvenusi buto savininką pažystu, ir dar atsimenu kaip jis
viska darė, kad iki kompo optika būtų ir pasidarė, teo iki pat kompo
atitempė
poto pajungė kelias dėžes ir viskas. Tas optinis kabelis ir daba sienoje yra
atvestas iš laiptines iki kambario kur stovėjo maršrutkė i mažą dėžutę.
UTP sienoje nėra o vest ant sienos ar palei grindis ant slenksčio nesinori
matysis
kabelis, jau prisižiūrėjau į tuos prikaltus ant slenkščio kabelius sočiai .

R.

"Tomas D."  parašė naujienų news:jsv8hq$gnt$1@trimpas.omnitel.net...

O kur tu ta optika zadi ikisht kompe? Gausi UTP kabeli, internetas teoriskai
maksimum 300Mbps (TEO lyg toki siulo...), tai kokios tau dar optikos kompe
reikia? Gauni optini kabeli iki namo sienos, po to keiti i UTP ir nesuki
galvos.