Tema: Re: Ar galima optinį kabeli sudurt ir nuvest į kitą vietą?
Autorius: Ramaas
Data: 2012-07-03 18:26:48
Kas dėl Rygvedos įsiaiškinau tikrai i butą veda UTP o mokestis kaip
optika naudotum.
Zebra duoda optika iki kompo net, tik dar reik pasiklaust ar jie užsiima suvirinimu
optinio kabelio. Gal UTP atsivest geriau nuo to kambario kur optika
atvesta i kita kambarį ir nesukt galvos, .

R.

"efka"  parašė naujienų news:jsus4u$38t$1@trimpas.omnitel.net...

2012.07.03 16:01, Ramaas rašė:
> O blin tai optika virinasi? aš maniau kokia mini dėžute vienas galas
> įeis o iš kitos jau išeis ir ten kur reikia nuvestas.
> Optikos kabeliu užsiima patys interneto tiekėjai kad ir ta Rygveda
> ar teo  nes vienas iš jų bus tiekėjas interneto per optika.

Rygveda tau duos i buta sena gera UTP. Nereiks jokiu keitikliu pas save
statyti. Optinis swicas rusy- is jo jau LANas..

Zebrai- duos optika (gal) ir keitikli jai i UTP.
Jie ir optika tau gali sudurti uzspaudimo budu.