Tema: Re: beveik OT: arbatos gerimo etiketas :)
Autorius: 3brolis
Data: 2009-08-05 09:13:00
taip  Ninja666 , tu teisus ..totali blondine , net per plauku spalva :),
kalbet zoniskai su ja neiseina:( ,bandyta ne karata ,net del slykstesniu
dalyku,. pvz totali nevala, prisinesa bananu ,saldainiu, uoboliu ,varskiu ir
tt.. kadangi apsiputojus valgyt prie stalo negali, nes sugadins savo imidza
,jei koks berniukas ( ypac koks turkas, libanmietis pamatys atejes:) tai
ateina jau salia manes ty i musu teritorija  (uz sirmos)   , na valgo  valgo
,.. pamato koki turka ateinanti, tada puola jau i sale staipos maivos , o
kad viska ismecius palieka ,.. po..ui. taip viskas guli 1d..2..3 supuna
kirmija , smirda ..!!  pasakai kad susitvarkytu ..is serijos o! o cia mano??
ir toliau pohui. sugrudi ta jos mesla pas ja i stalciu .. tada isvis dzin
muses pradet gali skraidyt.. sneketa ne karta .. va jum ir humoras ...  o
cia tik puodelis su sauksteliu is turkijos parsiveze  uz 10 $ ( giresi kokia
savaite koks sustras saukstelis):)  vz beviltiska:)