Tema: Re: beveik OT: arbatos gerimo etiketas :)
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-04 13:22:25
3brolis wrote:
> sveiki  ,..  reikia vienai DEBILEI !! kazkaip protingai paaiskint , kaip
> reikia elgtis ofise , su  arbata ,..
> nes :), ji  save laiko  tokia protinga , arbatos zinove :) bet net neturi
> zalio supratimo , kad atsitempt kaimietiska puodeli   i savo darbo  vieta !!
> (darbas ofise su klientais) neestetiska , nemandaugu , nepriimtina ,
> negalima!! tai dar  sugeba dauzyt saukstu i puodeli , net prie klientu
> esanciu saleje !! o tas dauzymas min minute :) uz3.14sa negyvai!!!  :)
> ps ,pagalbos prasau cia , nes ji yra blondine :)

a) Iškeikei savo kolegę
b) Paviešinai jos darbinį meilą, vardą ir pavardę, sąlyginai viešai
išvadinai debile ir pnš.

Ar tik ne tu o.law threade skundeisi, kad su tavimi gražiai nesielgia
viršininkai? Galbūt pagalvojęs truputį suprastum kodėl?

Už savo šiandieninį elgesį nusipelnei papeikimo.

Džiaukis, kad aš geras ir nesielgsiu kaip KEdas :)