Tema: Re: beveik OT: arbatos gerimo etiketas :)
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-05 08:01:44
3brolis wrote:
> deja :( ji man ne kolege , Galvos Daktaro  laiskas nesuveike : labai
> nustebus ziurejo i kompa, poto pasikviete kolege ir garsiai diskutavo kas
> cia nutiko , kas cia parase , ir po 5 minuciu , atssistojo, pasiemus puodeli
> i ranka  su savo debilsku sauksteliu  vel kalatojo !!
> tai kur cia blogas palyginimas , per kuria vieta ji nedebile??

Na dabar sudėtingesnė padėtis. Tiesiog reikėjo gražiai eit pakalbėt
(taipogi prisėst šalia su arbatos ar kavos puodeliu) ir ramiai šidėstyti
situaciją. Paaiškinti kas, kaip ir kodėl yra - manau, kad tikrai
suprastų, susigėstų ir nustotų taip daryt. Nebent... ji yra totali
blondinė, fyfa (tuštukė :]) ir tokiu būdu bando atkreipt į save dėmesį :)

Dabar jau taip bus sunku pakalbėti, kadangi ji jau gavo laišką, tad
galvos, kad tu iš jos tyčiojiesi ir bus tik pykčiai :(

> o tuo reikalu , kad skundziaus valdzia , ir jei pamenat atostogom , jus
> buvot 90 % neteisus ,. viskas  nutiko kitaip , ty taip, kaip as numaniau ,
> nors pasielgta buvo pagal jusu rekomenndacijas ,
> bet ,dirbu kaip dirbes (tik su pagalastu kardu ) ir ramiai sau ieskau darbo
> , o kas bande dar be manes  sustravot , grauzia birzos palanges..

Vienas pažįstamas kai dirbo, tai jam algą pradėjo pjaustyti reguliariai.
taip nupjaustė nuo 1400lt iki 700lt. Ir jis pagaliau spaudžiamas sutiko
išeiti. Išėjo draugiškai, tad gavo visai neblogą rekomendacinį laišką,
kas, manau, irgi nėra tikrai prastas dalykas. O dar labiau nustebo, kai
sužinojo, kad biržoje gaus pašalpą, kuri 50% bus didesnė, negu jo
paskutinė gaunama alga :)