Tema: Re: Lietuvisko maisto vieta
Autorius: Junda
Data: 2009-07-17 22:01:13
Šiand pasigailėjau, kad patingėjom nukėblint iki senosios kibininės ir
apsistojom kybynlare, nu ir visai blogai tengi. Visų pirmas įspūdis
išvis klaikus buvo. Atėjom 5iese, beveik tuščia, sėdim laukiam meniu.
Mergužėlė su prijuoste juos lyg ir nešė mums, bet pakeliui sustojo
paplepėt su savo gal draugu, gal ne, bet šnekėjo kokias 5 min., kol
priėjau ir sakau, tai gal meniu duokit. O ji piktai atrėžė ATNEŠIM,
atsuko man subinę ir nuėjo atgal (su meniu). Visą tą laiką ant suoliuko
prie įėjimo sėdėjo toks mielas vaikinukas juodais garbanotais plaukais
ir į mus žiūrėjo. Po 10 min. jis lėtai pakilo, paėmė meniu ir mums
atnešė. Pasirodo jis netgi padavėjas. Kaip malonu.

Jau po tokios įžangos nesinorėjo ten likti ir sulaikė tik tai, kad ką
tik apmokėjau mašinos stovėjimą dviem valandom, tad važiuot iki senosios
būtų abidna (tik paskui pagalvojau, kad galėjom ir nueit).

Vietoj 0,5 L giros atnešė alaus tamsaus. Gal ir būtų nieko, bet kad aš
prie vairo, teko grąžint. O gira (rašo, kad naminė) tai, be abejo,
daryta iš pakelio Gera gira. Tad galėtų kainuoti pigiau, nes savikaina
gerai žinoma :)

Kibinai nuvylė visiškai. Visų pirma maži, kiek pamenu, senojoj kur kas
didesni. ANtra, tešla minkšta, o ne tokia traški, kietesnė. Vienžo, buvo
kaip mėsa bandelėj. Tik pati mėsa nebloga, negaliu prisikabint.

Bulvės fri (taip, atspėjot, olandai jas kirto po tris porcijas ir vis
reikalavo majonezo) tai buvo virtos neaišku kelintą kartą aliejuje.

Baklažano apkepėlė su mėsa tai tokia liūdnuma visiška. Išilginė stora
riekė baklažano, su keliom kruopelėm faršo ir sūriu ant viršaus. Be
skonio visai. Kaip už 15 litų, tragedija.

Daugiau neisiu nei pati, nei vesiuos žmones :) Grįšim prie senosios,
belieka tikėtis, ten niekas visai nenuprastėjo.