Tema: Re: Lietuvisko maisto vieta
Autorius: ROOTS
Data: 2009-07-12 23:10:27
Cilikaimas tai dar gal px, nebandes as ten daug bet ir nebuvo visiskas pravalas, bet va cilikinija tai pipec kokios man ten pamazgos
O cilipica tai norma :) is lietuvisku picu viena man skanesniu po submarino, savaitgali dar buvau kaune Pas Romano Paolo, labai patiko, skanu, primine Neapolio  picas :)