Tema: Re: Lietuvisko maisto vieta
Autorius: Edvinas
Data: 2009-07-12 14:30:28
ROOTS rašė:
> O kaip Marceliutes kletis? Anksciau pamenu ten gerai lyg budavo.
> Prie "lietuvisko maisto" nereikai kabinetis, pilnai visi supranta apie ka kalba: cepelinai, vedarai, kugelis, saltibarsciai, saltiena.... :)

Aš galvoju kodėl lietuviai save taip nuvertina. Na ir dar bando kažko
lietuviško autentiško rasti XIX amžiaus kaimo patiekaluose...
Arba pamato, kad ir kaimynai tą patį valgo ir jei viskas... Nors niekas
iš tikrųjų ir nežino 100% iš kur tas patiekalas kilęs.

Prisiminkim gi ką vaikystėj mamos virdavo ir kepdavo. Negi tai ne
lietuviška? :) Varškėčiai, žemaičių blynai, skryliai, virtiniai su
varške, bulvėm, lietiniai su varške, lietiniai su mėsa, pieniškos
sriubos, grybų sriubos, grybų patiekalai, virtos mėsos, paukštienos
patiekalai, kotletai, įvairiausi troškiniai, varškės sūriai, koldūnai,
balandėliai, rauginti kopūstai, agurkai ir t.t. Niekur neteko viso to
matyti bei ragauti.

Kas blogiausia — net ir Lietuvoje visai nebėra vietų, kur galima būtų
viso to pavalgyti.

--
Edvinas