Tema: Re: Q: Aviena
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-05-21 17:04:32
Aisku, airiai tai ne skotai, bet ten aviu irgi gausu, ir kai ten gyvenau,
aviena valgydavau su trintu metu padazu, man tai labai patikdavo.
Ir mano vyras nebrokijo ir mum abiem aviena nesmirdejo :) Bet kai pazistami
lietuvaiciai suzinojo, kad valgom aviena, tai net purtytis pradejo, tarsi
mes valgytume gyvus sunis ar pan. :)
O Haggis skotu, taigi is skonio panasus i kraujini vedara, tik be kraujo...
Airiai, salia savo kraujiniu vedaru (black pudding),  panasu patiekala
gamina is kiaulienos tu paciu dalyku (plauciu ir kitokio velnio), tik vadina
"white pudding", nors skonis, beveik kaip to skotu hagio...
Gal ir ne visai i tema :) ale pasiilgstu situ dalyku Lietuvoje... Gal kas
zino, kur Kaune prekiauja kokybiskai kraujiniais vedarais, na ne sunim
skirtais?