Tema: Re: Aviena
Autorius: SMart
Data: 2009-05-21 09:20:34
Jei pažiūrėt kaip darbuojasi avienos valgytojai gruzinai, tai pas juos
prie avies mėsos visada dedamas kuminas (zira). Dar sėkmingai į
patiekalus įpaišo "kirdiuk", kas mano supratimu yra tas pats lajus tik
iš jaunos avies arba ėriuko.

Italai padefoltu prie avies deda rozmariną.

Pataisykite jei nusikalbėjau....

M.