Tema: Re: Q: Aviena
Autorius: A&G
Data: 2009-05-20 14:11:27
nu valgom aviena karta per savaite, bo antra kart jau ciela nusipirkom pries
velykas, bet tai nera nei tiek lajaus gausiai, nei kvapo, kuri reiktu
uzmusinet. tai gal koki sena barona ivaldei? tai bandyk kokia kindza gausiai
paprieskonint, o tie riebalai, kai sultinys atsala, labai graziai
nusibraukia nuo sultinio. Man tas ukininkas, katras avis augina ir mums
parduoda, aiskino kad paskutiniai mesiniai avinukai pjaunami iki velyku,
paskui jau velyva rudeni pradeda, mesai pjaunami iki puses metu amziaus, na
max iki metu, o senesnius avinus supirkineja papigiaj perekupaj ir parduoda
uz super duper kaina turguose