Tema: Re: Autoklavas
Autorius: meskas
Data: 2017-02-27 17:14:07
Pas mane pvz nerūdijančio ukrainietiškas, manau svarbu žiūrėt į
pagaminimo kokybę, uždarymo patikimumą, viršslėgio nuleidimo vožtuvo
gamintoją (kur gamintas itališkas ar koks kitaicas), būtinai reikalingas
termometras ir manometras - kitaip negalėsi naudotis normalia receptūra.
pvz mėsai naudoju tokį receptą - pradžioje ant šalto 1,5-1,8 bar slėgis,
ir kaitinu iki 107, ir išjungiu, laukiu per naktį kitą diena atidarau.