Tema: Re:Autoklavas
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 11:50:07
Baltarusiski greitpuodziai
nezinau, sovietmeciu tevu kolegei
 virtuveje sprogo su pasekmemis, neprisimenu kokiomis, man buvo
 gal 5 meyai, zinau, kad iskart poto tevai ismete iskart turetus.
 Prisimenu tik, kad bijodavau tu puodu kai pradedavo snypst pro
 voztuva. Sleginiai daiktai potencialiai pavojingi, nesertifikuotu
 geriau nepirkt, net jei lietuvoj tas ir nereikalaujama.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/