Tema: Re: ryziu virimo puodas
Autorius: 中国百强
Data: 2017-01-27 00:57:53
nu o pas mus turbo versyje kai ušpilam sultiniu/vandeniu ir gatava per iki
pusvalandžio ir paskuj dar tiekpat palaukt ;)

"MaRiUs"  wrote in message news:o6cejc$p3$1@trimpas.omnitel.net...

Mano plovo versijoj ryžiai sedi virš visa ko sausai ir ilgaaai ilgaii
~90 min šutinasi visa ko garuose ant labai mažos ugnies (žinoma pudas
turi būt špižinis jei ruošiama ant kaitlentes)

--
MaRiUs

Kaunas