Tema: Re: Brandinta jautiena Kaune?
Autorius: Gipsas
Data: 2016-07-29 11:19:35
na, nenoriu gincytis ir buti labai kateogriskas...bet pasakiau sako
patirti..su tuo Steak Supply mesa..gabalas storas, ir net tiek pakepus,
tikrai buvo pakankamai Rare..
O nuomoniu yra labai ivariu - tarkime negalima kepti, jei negali nulaikyti
rankos ilgiau nei 3 virs groteliu (tipo per karsta). Manau vienareiksmisko
recepto cia nera, labai priklauso nuo pacios mesos, jos storio, "brandumo",
medzio angliu, aplinkos salygu (lauko temperaturos). Todel  fiksuoto laiko
ner a ir negali buti..As dazniausiai nusprendziu kada versti kepsni tada,
kai virsutine dalis pradeda "prakaituoti", prasimusa kazkiek sulciu I
virsu...arba, (kaip ir pats sakei), paspaudzius pirstu..
Siaip, iprastini jautienos kepsneli (maximine ispjova ar nugarine), nestora
as ir kepu max. po 3 min is kiekvienos puses.
Pvz. Kroatijoje kepiau kiaulienos sprandine ant alyvmedzio angliu, sprandine
buvo rieboka, varvejo riebalai, buvo daug ugnies, taciau nuolat vartant
puikiai pavyko iskepti ir nei kiek nesudeginti..Nezinau, kiek LT budavo
kepimas ant ugnies - viskas apdegdavo net ir nuolat vartant..Taip ir likau
nesuprates, ar tai taokojo kad malkos alyvmedzio, ar dar kiti dalykai..

"Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> wrote in message
> Nu bet tų RIMI kaina tai nx - 6,99 vienas steikiukas ne iš išpjovos...
> Kelis kartus pavarčiau, bet nesirįžau pirkti. Nors gal reiktų pabandyti...
>
> O dėl kepimo "ant nelabai karšto griliaus po 7 minutes kiekvieną pusę" -
> nu man atrodo kaip pornuxa. Sorry, žinau, kad dėl skonio nesiginčijama,
> ale bet tačiau manau, kad didelį mėsos gabalą a la steiką tiesiog visada
> reikia kepti kuo karščiau (argentiniečius mačiau kepant net pusiau ant
> ugnies) ir tuomet 4 min + 4 min + "pailsėjimas" tikrai gaunasi medium rare
> bent jau. Norit medium - dar po minutę pridėti. Ir šiaip geriausia ne
> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.