Tema: Re: Brandinta jautiena Kaune?
Autorius: Night
Data: 2016-07-29 10:22:22
Nu bet tų RIMI kaina tai nx - 6,99 vienas steikiukas ne iš išpjovos... Kelis
kartus pavarčiau, bet nesirįžau pirkti. Nors gal reiktų pabandyti...

O dėl kepimo "ant nelabai karšto griliaus po 7 minutes kiekvieną pusę" - nu
man atrodo kaip pornuxa. Sorry, žinau, kad dėl skonio nesiginčijama, ale bet
tačiau manau, kad didelį mėsos gabalą a la steiką tiesiog visada reikia
kepti kuo karščiau (argentiniečius mačiau kepant net pusiau ant ugnies) ir
tuomet 4 min + 4 min + "pailsėjimas" tikrai gaunasi medium rare bent jau.
Norit medium - dar po minutę pridėti. Ir šiaip geriausia ne laiką žiūrėti,
bet "kalibruotu pirštu" pamaigyti, kad nustatyti iškepimo laispnį.