Tema: Re: duona be mieli?/raugo
Autorius: 0.5 B
Data: 2016-02-07 23:16:09
na va, o galvojau, tavo žinios gilesnės nei tiesiog "dirgina skrandį"  :)
soda - šarmas, skrandžio rūgštį šarmas gesina, tuo būdu silpnina [naudojama,
kai "refliuksas']
CO2 gėrimuose reaguoja su vandeniu ir virsta H2CO3, rūgštimi, tuo būdu
didindama skrandžio rūgštingumą.

tad ar tikrai jie neveikia virškinimo?

"eSSas"  wrote in message news:n97ql3$2fj$1@trimpas.omnitel.net...

2016-02-07 09:26, 0.5 B rašė:
> tai kas neteisinga buvo, gal pasidalinsite?  :)

Aš ne gydytojas, todėl manęs nei klaust, nei juo labiau klausyt nereikėtų.

Tiek sodos, tiek karbonizuotų gėrimų poveikis skrandžio funkcionavimui
artimas. Patys savaime šie junginiai virškinimo niekaip reikšmingai
neveikia, užtat dirgina skrandį, anas reaguoja visokiais fermentų
išskyrimais ir prasideda riboto mąsto apokalipsė.

"svyt sumaišė" skaityk kaip "atsiriaugėjo"

S.