Tema: Re: duona be mielių/raugo
Autorius: 0.5 B
Data: 2016-02-06 19:32:21
na man Candida nelabai asocijuojasi su bakterijom ir virusais, ant kurių
imunitetas dresuojasi. Candida [pelėsis, grybas, etc] natūraliai auga
organizme, ir imunitetas su tuo nekovoja, paprastai kiti organizmo
gyventojai plius nenusilpęs imunitetas palaiko viską normoj.

"eSSas"  wrote in message news:n8lo66$os6$1@trimpas.omnitel.net...

2016-01-31 21:40, 0.5 B rašė:
> nepainiokim bakterijų ir virusų [švari aplinka] su grybais [pelėsis,
> mielės].....

Nepyk, bet nesupratau švarios ir ne- aplinkos skirstymo.

Galima išplėtot mintį?

S.