Tema: Re: duona be mielių/raugo
Autorius: 0.5 B
Data: 2016-01-31 21:40:31
nepainiokim bakterijų ir virusų [švari aplinka] su grybais [pelėsis,
mielės].....

"eSSas"  wrote in message news:n8lfgp$lq9$1@trimpas.omnitel.net...

2016-01-31 18:52, 0.5 B rašė:
> mūsų prekybcentrių ‘lavašas’ be mielių?
> jei mielių yra ir ant grūdų luobelių, tai tada netinka valgyt ir viso
> grūdo miltų?  :?    bet šlifuoti nelabai naudingi...

Mielių pilna ant absoliučiai visų vaisių ir uogų, ir jų (visiškai)
nuplaut neįmanoma. Kita vertus, būtent švari aplinka šiais laikais
priskiriama vienam iš pagrindinių alergijų kilmės šaltinių - imnitetui
nėra ant ko dresuotis, taigi į kiekvieną pasitaikiusį šūdniekį reaguoja
visa jėga.

Ar tik nebus kas iš tamstos žiaurokai išsijuokęs?

S.