Tema: Re: duona be mieli?/raugo
Autorius: eSSas
Data: 2016-02-07 18:16:35
2016-02-07 09:26, 0.5 B rašė:
> tai kas neteisinga buvo, gal pasidalinsite?  :)

Aš ne gydytojas, todėl manęs nei klaust, nei juo labiau klausyt nereikėtų.

Tiek sodos, tiek karbonizuotų gėrimų poveikis skrandžio funkcionavimui
artimas. Patys savaime šie junginiai virškinimo niekaip reikšmingai
neveikia, užtat dirgina skrandį, anas reaguoja visokiais fermentų
išskyrimais ir prasideda riboto mąsto apokalipsė.

"svyt sumaišė" skaityk kaip "atsiriaugėjo"

S.